2016年8月3日水曜日

台湾のサイクリスト来店

鹿児島から稚内まで自転車で縦断して南下するという台湾、台東市から若者です。サイズ調整できるコッフェルを日本ならあるかな?・・と探しに来たそうですが、鍋の構造上、日本のメーカーでも未だですよ、と。

英語で話しましたが、日本語も上手でしたね。モンベルの刻印が入ったアルミペグをお買い上げ頂きました。最初に「お国は?」とお聞きしたら胸を張ってチャ「タイワンからです」と返事でした。記念にウチワを差し上げました。また来日、来函下さい。

We're young people from Taiwan and Taito city which run through by bicycle from Kagoshima to Wakkanai and move south. KOFFERU you can do size coordination of, is there Japan?* It's said that they have come to* and the search, but even on the structure of the pot and a Japanese manufacturer are unready.



I spoke in English, but they were also almost good at Japanese, weren't they? You bought an aluminum peg with carved seals of MONTBEL. If I threw out my chest, and it "was from One of Thaiwan" if I heard "In your hometown?" first, it was an answer. I gave UCHIWA to commemoration.
Visit to Japan and raihako, please.

0 件のコメント: