2010年2月5日金曜日

◎ふたたび黒松内へ◎

PVツアーで歌才ブナ林から少し離れたブナ林を散策してきました。
積雪は昨年来、乾雪が積もって例年よりも多い感じ・・・スノーシューで腿までありました。
帰りには桔梗庵さんで、新作の蕎麦を食べました。メニュー名は忘れましたが、蒸し蕎麦とでもいいましょうか暖かな盛り蕎麦という感じ。
ここの大将は東京で洋食なども修行した江戸前の蕎麦屋さんだったそうです。

It has strolled in a beech forest left a little from a talent for singing beechen woods by the PV tour.
The snowfalls were feeling that accumulated since last year [kawayuki] and was more than the ordinary year ・・・ It was to the thigh in the snow shoe.
It ate a new buckwheat in Chinese bellflower cell for the return. The steaming buckwheat and it feels it though the menu name was forgotten, that is, a piling buckwheat warm ..whether shall say...
A general here seems to be noodle shop of the Edo style that the European food etc. also trained in Tokyo.



0 件のコメント: